Výměna zboží nebo vrácení zdarma
Objednali jste si zboží a nejste spokojeni nebo Vám nesedí velikost. Není problém, do 14ti dnů máte možnost jako registrovaný zákazník zboží vrátit nebo vyměnit zdarma. Vrácení nebo výměna je možná několika způsoby. Zboží je možné vrátit v naší kamenné prodejně, nebo prostřednictvím služby www.zasilkovna.cz
Vrátit lze zboží, které je nepoškozené, a pokud mělo, tak v původním obalu. Vždy je třeba vyplnit vratkový formulář, zboží zabalit a odeslat k nám zpět.
Zásilku s reklamovaným zbožím přineste na kterékoliv podací místo zásilkovny. Zásilka nemusí mít adresní štítek ani adresu uvedenou na obalu. Najít nejbližší pobočku
Při předání zásilky požádejte obsluhu o službu Zpětná logistika a sdělte jí Identifikační kód našeho e-shopu: 90550901. Pokud využíváte mobilní aplikaci Zásilkovna, Identifikační kód můžete zadat i přes aplikaci a službu “vrátit zásilku”. Aplikace Vám vygeneruje heslo pro vrácení zásilky, které nadiktujete obsluze. Stav zásilky tak můžete v aplikaci sledovat. Za přepravu zásilky neplatíte, vyřídíme to za Vás.
Po přijetí zásilky Vás budeme kontaktovat pro dořešení celé záležitosti.
Pozor: Vrátit lze jen zboží, které nebylo upraveno, potištěno, popř. vyrobeno na míru. U takovéhoto zboží vrácení ani výměna není možná.