Výměna nebo vrácení zboží

Výměna zboží nebo vrácení 

Objednali jste si zboží a nejste spokojeni nebo Vám nesedí velikost. Není problém, do 30ti dnů máte možnost zboží vrátit nebo vyměnit. Vrácení nebo výměna je možná několika způsoby. Zboží je možné vrátit doručením na naši adresu skladu, MAZORETKA.CZ, Přívlaky 12, 285 06 Sázava nebo prostřednictvím služby www.zasilkovna.cz službou reklamační asistent.

V případě vrácení zboží bez udání důvodů v zákonné lhůtě, vyplňte formulář pro odstoupení od smlouvy zde můžete stáhnout formát PFD nebo WORD.

Prosíme o vyplnění reklamačního protokolu. Ten je ke stažení zde ve formátu PDF: reklamacni protokol nebo ve formátu WORD reklamacni protokol

Vrátit lze zboží, které je nepoškozené, a pokud mělo, tak v původním obalu. Vždy je třeba vyplnit reklamacni protokol, zboží zabalit a  odeslat k nám zpět.

Zásilku s reklamovaným zbožím přineste na kterékoliv podací místo zásilkovny. Zásilka nemusí mít adresní štítek ani adresu uvedenou na obalu. Najít nejbližší pobočku

Při předání zásilky požádejte obsluhu o službu Zpětná logistika a sdělte jí Identifikační kód našeho e-shopu: 90550901. Pokud využíváte mobilní aplikaci Zásilkovna, Identifikační kód můžete zadat i přes aplikaci a službu “vrátit zásilku”. Aplikace Vám vygeneruje heslo pro vrácení zásilky, které nadiktujete obsluze. Stav zásilky tak můžete v aplikaci sledovat. Za přepravu zásilky neplatíte, vyřídíme to za Vás.

Po přijetí zásilky Vás budeme kontaktovat pro dořešení celé záležitosti.

Cena za tuto službu je Kč 90,-. Při vrácení zboží, bude na tuto částku vystavena faktura a částka započtena s vystaeným  dobropisem.

Pozor: Vrátit lze jen zboží, které nebylo upraveno, potištěno, popř. vyrobeno na míru. U takovéhoto zboží vrácení ani výměna není možná.