Výměna zboží nebo vrácení
Objednali jste si zboží a nejste spokojeni nebo Vám nesedí velikost. Není problém, do 30ti dnů máte možnost zboží vrátit nebo vyměnit. Vrácení nebo výměna je možná několika způsoby. Zboží je možné vrátit v naší kamenné prodejně, nebo prostřednictvím služby www.zasilkovna.cz
Prosíme o vyplnění reklamačního protokolu. Ten je ke stažení zde ve formátu PDF: reklamacni protokol nebo ve formátu WORD reklamacni protokol
Vrátit lze zboží, které je nepoškozené, a pokud mělo, tak v původním obalu. Vždy je třeba vyplnit reklamacni protokol, zboží zabalit a odeslat k nám zpět.
Zásilku s reklamovaným zbožím přineste na kterékoliv podací místo zásilkovny. Zásilka nemusí mít adresní štítek ani adresu uvedenou na obalu. Najít nejbližší pobočku
Při předání zásilky požádejte obsluhu o službu Zpětná logistika a sdělte jí Identifikační kód našeho e-shopu: 90550901. Pokud využíváte mobilní aplikaci Zásilkovna, Identifikační kód můžete zadat i přes aplikaci a službu “vrátit zásilku”. Aplikace Vám vygeneruje heslo pro vrácení zásilky, které nadiktujete obsluze. Stav zásilky tak můžete v aplikaci sledovat. Za přepravu zásilky neplatíte, vyřídíme to za Vás.
Po přijetí zásilky Vás budeme kontaktovat pro dořešení celé záležitosti.
Cena za tuto službu je Kč 70,-. Při vrácení zboží, bude tato částka odečtena ve vystaveném dobropisu.
Pro naše registrované a pravidelné zákazníky, nabízíme tuto službu zdarma.
Pozor: Vrátit lze jen zboží, které nebylo upraveno, potištěno, popř. vyrobeno na míru. U takovéhoto zboží vrácení ani výměna není možná.